سایت تخصصی مدیریت دانش
توسعه دانش محور / Vahid Eslami, Knowledge Management Special Weblog: Since 2009

از این پس در این صفحه نظرسنجی ‏های مختلفی در خصوص راهکارهای مدیریت دانش طراحی و اطلاع رسانی خواهد شد تا چراغ راه متولیان مدیریت دانش در شرکت‏ ها قرار بگیرد و همه از تجربیات سایرین (افراد و سازمان‏ها) در این زمینه آگاه گردند.

نظرسنجی اول:

در شرکت‏های مشتری محور، مشتری مرکز توجه است و داشتن طرحی برای کسب دانش از مشتریان برای چنین شرکت‏هایی اجتناب ناپذیر است. سوال این است که شرکت‏ شما با چه روشی به دانش مشتریان خود دسترسی پیدا می کند؟

1. ایجاد فضای گفتگو میان شرکت و مشتریان

2. جلسات بررسی شکایات مشتریان

3. سیستم پیشنهادات و ایده دهی مشتریان

 4. مستقر کردن افرادی در محل مراجعات مشتریان

5. بازدید ادواری از مشتریان

جهت مشارکت در نظرسنجی به لینک زیر که در یاهو گروپ مدیریت دانش ایجاد شده مراجعه و پس از ورود به سیستم خود  در نظرسنجی شرکت نمائید. لطفاً با دقت و مبتنی بر وضعیت شرکت خود به گزینه مورد نظر پاسخ دهید تا اعتبار نتایج بالا باشد.

http://tech.groups.yahoo.com/group/KMForum_Iran/surveys?id=2791770

وحید اسلامی
نزدیک به 8 سال از عمر این وبلاگ می گذرد. اینجا بخشی از پایگاه تجربیات کاربردی من در حوزه مدیریت دانش، مالکیت فکری و توسعه دانش بنیان است. به مدیریت دانش متعارف و تاریخ مصرف گذشته اعتقادی ندارم چون آن را موثر نمی دانم. این متفاوت دیدن و نوبینی در مدیریت دانش را سعی کرده ام در نوشته هایم بیاورم. باشد که با حمایت ها و ارائه نقطه نظرات خود، بنده را در این مسیر یاری نمائید. شماره تماس: 09125795576 (وحید اسلامی) ایمیل: Ve_eslami@yahoo.com
نویسندگان وبلاگ:
مطالب اخیر: